Hello Guest

Author Topic: Gm discovery 1.5 ghz kernel  (Read 1903 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline faxx

  • *
  • Posts: 26
  • REP : +0/-0
    • View Profile
Re: Gm discovery 1.5 ghz kernel
« Reply #30 on: February 03, 2014, 06:13:13 pm »
Hahahaha komedi muhabbete bak harbiden ya burakagon nasil yaptim dedi o zaman kernel ama paylasmamis: )

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Online KOR™

  • *****
  • Posts: 1589
  • REP : +12/-0
  • artistik yapma canımı ye. :)
    • View Profile
    • yandex MAİL
Re: Gm discovery 1.5 ghz kernel
« Reply #31 on: February 03, 2014, 10:00:19 pm »
Burakgon hocam yapmis olabilir ama suanki duruma bakilirsa bu mumkun degil eger stabil olsaydı muhakkak paylasilirdi.

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Lütfen You are not allowed to view links. You are not allowed to view links. Register or Login or You are not allowed to view links. Register or Login'nı Okuyun. Cezai İşlem Yapılırken Okumuş Sayılırsınız.

Offline Furkangiller

  • *****
  • Posts: 850
  • REP : +2/-0
  • ۩۞۩ PASHA ۩۞۩
    • View Profile
    • Program Arşivi
Re: Gm discovery 1.5 ghz kernel
« Reply #32 on: February 03, 2014, 10:01:03 pm »
Bosverin ocu telefon zaten hızlı zorlamaya gerek yok :)

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

☻/
/▌    ◄█▓▒۩۞۩ Pittech.net ۩۞۩░▒▓█►
/ \
------------------------------------------------------
Dersler :(
------------------------------------------------------
Rom Atma Hastası

Offline _BaCKDOoR_

  • **
  • Posts: 58
  • REP : +0/-0
    • View Profile
Re: Gm discovery 1.5 ghz kernel
« Reply #33 on: February 06, 2014, 09:30:25 am »
You are not allowed to view links. You are not allowed to view links. Register or Login or You are not allowed to view links. Register or Login
Bosverin ocu telefon zaten hızlı zorlamaya gerek yok :)
Aynen katılıyorum,dün yeni bir rom buldum xda da deniyim derken telefon brick oldu neyse uğraştık falan stock roma döndüm hiç test yapmamıştım 13.740 aldı antutu'da hemen hemen hiçbir custom romda bu rakamları görmemiştim birde biron ıvır gıvır var içinde rootlayıp sildim gereksizleri canavar gibi kullanıyorum discovery gerçekten başarılı verdiğin parayı kuruşuna kadar hak ediyor bence.